Persberichten in je mailbox

Over STRØM

Het lot bracht de vier oprichters van STRØM samen in het bruisende Antwerpen, de ‘Stad aan de Stroom’. Tijdens een warme, gezellige avond ergens in mei 2017 speelden Nico, Charly, Simon en Kristof met het idee om een kledingmerk op te richten, waarbij kwalitatief hoogwaardige stof wordt gecombineerd met herkenbare, minimalistische icoontjes. De naam is een verwijzing naar de Stad aan de Stroom, de Deense Ø is een naar de schoonheid en eenvoud van Scandinavisch minimalistisch design. Het merk STRØM was geboren.

De geschiedenis van het bestaan is metaforisch voor het bedrijfs-DNA en de boodschap van STRØM: Het leven is te kort om niet van geluksmomenten en vriendschap te genieten! Het is hun stellige overtuiging dat iedereen, ondanks hun situatie, van de leuke dingen van het leven zou moeten kunnen genieten. Daarom is STRØM in 2018 gaan samenwerken met Make-A-Wish® Belgium-Vlaanderen. Daarnaast stroomt ook duurzaamheid door de aderen van STRØM. Hun producten dragen het Fair Wear-label en voldoen aan het keurmerk Organic Blended Content Standard.